dinsdag 24 oktober 2017

CreaElise gaat hier verder

I.v.m. het slechte bereik van mijn Facebook pagina CreaElise begin ik mijn site hier

Via mail kun je mij altijd bereiken : Mail CreaElise

Je  kunt bij mij terecht voor :

Labels
Tags
Die-cuts op thema
Happy Planner stickers

Ik maak maandelijks nieuwe labels en kan deze maken in de kleuren die jij graag. Ook kunnen deze in 't thema dat je graag wil hebben.

Ik probeer de feestdagen en seizoenen mee te nemen in setjes maar heb je een leuk idee, leg 'm bij me neer.

groetjes Elise



2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Elise,
    is het ook mogelijk om kermis te maken?

    ik hoor het graag
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Ingrid, ja hoor dat is mogelijk. Je mag mij een mail sturen ( rechtsboven op deze blog kan dat via een klik op de link ) of via FB een PB sturen

    BeantwoordenVerwijderen